Hlavná ponuka:
Guayu
- Systém manažérstva kvality uplatňovať ako nástroj trvalého skvalitňovania sociálnych služieb.
- Poznať individuálne potreby prijímateľov sociálnej služby, akceptovať ich individualitu a využívať ich schopnosti, zručnosti a vedomosti pri organizácií života v zariadení.
- Spolupracovať s blízkymi osobami umiestnených prijímateľov, so zainteresovanými inštitúciami a s partnerskými združeniami.
- Priebežne monitorovať, analyzovať a plniť požiadavky, očakávania a spokojnosť prijímateľov sociálnej služby.
- Dlhodobú úspešnosť v poskytovaní sociálnych služieb stavať na profesionalite zamestnancov a ich trvalom odbornom a osobnostnom rozvoji i Etickom kódexe zamestnanca.
- Vytvárať bezpečné a ergonomické pracovné prostredie, vylučovať možné chyby a podporovať vzájomnú dôveru, zodpovednosť, motiváciu a kooperáciu.
- Vytyčovať, pravidelne vyhodnocovať, aktualizovať strategické a ďalšie ciele zariadenia.
- Uplatňovať princíp prevencie úrazov pred princípom nápravy.
- Minimalizovať riziko úrazov a mimoriadnych udalostí.